Czas pozamiatać [było Re: Kompilacja i konfilkt]

"Paweł J." silniki1 w gazeta.pl
Pon, 26 Lis 2007, 07:11:54 GMT

>  kupuj niebieskie
> pastylki, których oferty będą przychodzić na listę. Przecież wszystko
> dla wszystkich.
>
> 	Dobranoc.

Widzę, ze kolor tabletek jest Ci dobrze znany..... szkoda, że już nie
możesz normalnie......bo ja jeszcze mogę, a zapewniam Ciebie, że
wiekowo, to jestem moim wnuczkiem.... Więc trochę szacunku sie
domagam...a nie popierdolenia idei Ubuntu. Jak tego nie rozumiesz, to ja
Ci już nic nie poradzę. Do Kaczyńskich proszę....

--
         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski