Skype 2.0.0. Beta

Naakoole nebeli w interia.pl
Pon, 26 Lis 2007, 01:21:26 GMT

Paweł J. pisze:
> Witam Grupę
>
> Ja jak zwykle w kłopocie.... Wyobraźcie sobie, ze zainstalowałem nowa
> wersje komunikatora Skype. Jest to wersja (Beta) z możliwością rozmów
> wideo. Niestety u mnie Skype-debian 2.0.0 nie widzi kamery. Jest
> prawdopodobnie brak jakiś sterowników. Czy ktoś może mi pomóc ? Jak
> otwieram w Skype <obcje> i wybieram kamerę to mam <Logitech QuickCam
> Comunikate S (/dev/video0)

Tutaj opisałem mój problem, ale nie wiem czy ci pomoże updateowanie
sterowników. U mnie zadziałało i lata jak ta lala.
http://ubuntuforums.org/showthread.php?s=7807af0255d3123e342ae033b8a08c1b&t=607279&highlight=logitech+quickcam+cool

"Kup bilet na najlepsze zawody Freestyle Motocross - DIVERSE Night of
the Jumps!" http://link.interia.pl/f1c5f