Czas pozamiatać [było Re: Kompilacja i konfilkt]

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Nie, 25 Lis 2007, 17:46:45 GMT

> No przecież mówię, że za drzwi.... a co tam jakiś czarnuch z południowej
> Afryki będzie prawił  o Ubuntu jako wszyscy dla wszystkich, wyznaczając
> ogólne zasady Ubuntu... Przecież paru zarozumiałych kretynów może to
> wszystko szybko skończyć... Nieprawdaż kolego ? Tylko najpierw trzeba by
> jeszcze z ich kobitkami pogadać, czy Oni jeszcze mogą...poza bardzo
> mądrym nadymaniem się na Grupie...
> A Twoje oceny Krzysztofie są bardzo <trafne>....

... zakopmy topór/y wojenny/e. Już coraz mniej zaczynam rozumieć po
której stoisz stronie i jaki masz cel ;) Słusznie zebrało mi się za
netykietę, więc nie widzę powodu aby kontynuować ten wątek.

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski