IE + MSJAVA

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Śro, 21 Lis 2007, 11:17:30 GMT

> 	Zupełnie nie na temat, ale: niedawno ING powymieniało wszędzie swoje
> Javowe aplety i nic nie działa pod Fx, tak na Linuksie jak i na
> Windowsie. Mam firmowe konto w ING i żeby zapłacić podatki, czy przelać
> sobie kasę muszę się wbijać na RDesktop i tam, via IE, klikać. Bolesne.
> Jak tylko wyjdę z korka w pracy udam się do tych mądrych Panów w
> krawatach i powiem, że się wypisuje z ich burdelu.

Jak najbardziej na temat ;) Tyle że ja kompletnie nie mam tutaj (na
żadnym z 5 kompów windowsa i nie chociażby się paliło to nie
zainstaluję.

Założyłem konto w ING a dopiero później przeczytałem o wymaganiach
systemowych. No i teraz czuję lekką irytację.

IE+JavaSUN też nie zdaje egzaminu - przyczyną jest połączenie
zewnętrzne, a konkretnie próba jego dokonania z appletu... widać ciołkom
nie chciało się trochę pokombinować lub zrobić tego na jednej domenie...

Być może są też inne przyczyny - ale z tego konkretnego powodu wysypują
się applety pod JavaSUN.

Przydałaby się witryna ala'osiołki tyle że dla appletów JAVA :)

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski