IE + MSJAVA

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Śro, 21 Lis 2007, 09:46:32 GMT

Wiem że tytuł może wydać się kontrowersyjny ;) jednak usilnie potrzebuję
na swoim Ubuntu aplikacji Internet Explorer wraz z MS-JAVA ...

Herezja? Niestety niezupełnie - potrzebne mi one do obsługi archaicznych
aplikacji jakie udostępnia jakże nowoczesny ING SECURITIES
(https://www.ingsecurities.pl/) ......

Zainstalowałem już IE 6 / 5.0 / 5.5 z pomocą pakietu IEs4Linux i IE
działa - nawet nie jest tak źle, jednak instalacja MS-JAVA z pliku łatwo
dostępnego w sieci msjava86.exe nie idzie ani różowo ani jakkolwiek
inaczej i kolorowo...

Wchodząc na stronę z appletami zostałem poproszony o instalację JAVA i
przekierowany jak na złość do strony JAVA SUN (którego ciołki z ING nie
potrafią oprogramować bo przecież jest zabezpieczny). Instalacja SUN
przebiega bez problemu i kończy się pełnym sukcesem.

MS-JAVA wywala się już prawie pod koniec i nie daje żadnego konkretnego
info, tylko tyle że nie można dokończyć instalacji i OK (typowo M
$-owskie komunikaty). Po wciśnięciu OK dostaję info "Gratulacje" .... i
koniec.

W pewnym momencie udało mi się częściowo uzyskać msjava.dll i nawet
podpięło się to do IE-6 jednak jakoś niekompletnie - apletów w ogóle nie
wyświetla mam tylko 3 pola do wyboru w zakładce zaawansowane.

Może ktoś z was zna sposób taki od podstaw (od zera) jak zainstalować to
wszystko poprawnie? Lub może ktoś zna sposób na te ciołkowe aplikacje
ING?

Applety dostępne są tutaj: http://193.193.181.210/

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski