Re: X nie startują po jakimś update...

Zbigniew Łęski zbl-lista w o2.pl
Czw, 15 Lis 2007, 10:12:06 GMT

On 2007-11-15, at 08:22, Maciej Chojnacki wrote:

> Miałem to samo na swoim stacjonarnym komputerze, tyle że bez tych
> problemów z uruchamianiem aplikacji.
>
> Korzystasz z karty nVidii?

Tak

> Jeżeli tak, to tym nowym graficznym konfiguratorem przestaw
> sterownik na
> "nv", zaloguj się, ściągnij program Envy
>
> http://albertomilone.com/nvidia_scripts1.html

Niestety - to była pierwsza rzecz jaką zrobiłem. Envy zainstalowało
nowe sterowniki bez błędów, ale nic to nie zmieniło niestety...
Tak jak ktoś pisał w którymś z poprzednich postów - musiały się
dodatkowo jakieś biblioteki pokopać i jak na razie walkę o
przywrócenie tego systemu do życia przegrywam na całej linii :-(

Pozdrawiam
Zbyszek

--
Zbigniew Łęski