X nie startują po jakimś update...

Maciej Chojnacki maciej.chojnacki w gmail.com
Czw, 15 Lis 2007, 07:22:59 GMT

> Witam!
> Dzisiaj moje Ubuntu (7.10) poinformowało mnie, że w repozytoriach
> czekają jakieś tam updaty. Jak zwykle nie namyślając się wiele kazałem
> mu je zainstalować. Zaciągnęły się, przeszły i w systemie przestały się
> odpalać aplikacje... Te co były odpalone wcześniej działały OK, ale nie
> mogłem odpalić żadnej nowej. Pomyślałem sobie, że może potrzebny jest
> restart i niestety po restarcie system przywitał mnie w konsoli a nie w
> trybie graficznym.

Miałem to samo na swoim stacjonarnym komputerze, tyle że bez tych
problemów z uruchamianiem aplikacji.

Korzystasz z karty nVidii?

Jeżeli tak, to tym nowym graficznym konfiguratorem przestaw sterownik na
"nv", zaloguj się, ściągnij program Envy

http://albertomilone.com/nvidia_scripts1.html

zainstaluj go, uruchom, wybierz opcję instalacji sterownika. Envy
pobierze najnowszy sterownik ze stron nVidii, skompiluje go,
skonfiguruje i zaproponuje restart. Restartujesz, wita Cię działający
sterownik, logujesz się, zmieniasz rozdzielczość na odpowiednią i tyle.

U mnie zadziałało.

--
Maciek
http://bytowisko.pl