X nie startują po jakimś update...

Zbigniew Łęski zbl-lista w o2.pl
Śro, 14 Lis 2007, 00:12:33 GMT

Witam!
Dzisiaj moje Ubuntu (7.10) poinformowało mnie, że w repozytoriach
czekają jakieś tam updaty. Jak zwykle nie namyślając się wiele
kazałem mu je zainstalować. Zaciągnęły się, przeszły i w
systemie przestały się odpalać aplikacje... Te co były odpalone
wcześniej działały OK, ale nie mogłem odpalić żadnej nowej.
Pomyślałem sobie, że może potrzebny jest restart i niestety po
restarcie system przywitał mnie w konsoli a nie w trybie graficznym.
Wklepanie polecenia gdm owocuje takim oto tajemniczym komunikatem:
gdm: symbol lookup error: /usr/lib/libgtk-x11-2.0.so.0: undefined
symbol: g_signal_accumulator_true_handled
Googlam już ponad godzinę i nic sensownego nie mogę znaleźć - o
co tu może chodzić i jak bez reinstalacji wszystkiego przywrócić
system do życia? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie :-)
Pozdrawiam
Zbyszek

--
Zbigniew Łęski