gosa na ubuntu 7.10

Marcin Szyposzynski marcikwp w wp.pl
Sob, 10 Lis 2007, 22:03:53 GMT

Witam!
Mam pytanie odnośnie konfiguracji pakietu gosa - program do
administracji LDAP przez przegladarke - czy ktoś tego używa? Nie mogę
przeskoczyć konfiguracji. Instalacja przebiega bez problemu ale jak chce
sie odwołać do stronki: http://serwerek/gosa.html no to wyskakuje mi
piekny komunikacik: Fatal error: Call to undefined function
get_template_path() in /usr/share/gosa/include/php_setup.inc on line 71.
No i nie wiem co z tym zrobić. Oczywiście plik podany w komunikacje
przegladalem, ale nic nie rozumiem z tego. Googlełem troche ale nic
ciekawego nie znalazlem. Czy moze ktos sie z tym pracuje??
Pozdrawiam
--marcin--