Gnash/libflash-non-free

Bartosz Gogel offtza w offtza.pl
Czw, 8 Lis 2007, 19:51:12 GMT

Oi!

Właśnie 2 dni temu wrzuciłem sobie Ubuntu 7.10. Do tej pory używałem
praktycznie tylko xubuntu - uważam xfce4 za zdecydowanie bardziej
zoptymalizowany niż Gnome. Postanowiłem sobie potestować Gnoma - a co,
wolno mi.
Ale. Nie wiem czemu Firefox nie chce mi znaleźć libflash-nonfree.
Próbowałem powalczyć z /etc/apt/sources.list dodając:
deb http://security.ubuntu.com/ubuntu gutsy non-free
deb-src http://security.ubuntu.com/ubuntu gutsy non-free

Przeoczyłem jakieś pomieszanie w repozytoriach?
Google mi nic nie mówi.

Druga sprawa - dobrze Wam radzę - nie instalujcie gnash-a.
Po włączeniu przeglądarki i odliczeniu parudzeisięciu sekund czas
procesora skacze do 93% i jedyne co mogłem zrobić to - "die by the
switch".

Diagnoza:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/gnash/+bug/131451
PRAWDOPODOBNIE. Nie chce mi się teraz po logach szukać. Niestety w moim
przypadku nie było "unexpectedly terminated".
System po prostu mielił się przez następne 20 minut na pełnych obrotach.
Zostało tylko wywalenie go z guzika.

Reasumując:
1. podeślijcie adres z gałęzią non-free - dzięki
2. fcuk da gnash

--
Bartosz 'offtza' Gogel
http://offtza.pl