Kamery

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Nie, 4 Lis 2007, 22:52:31 GMT

On 23:40 Sun 04 Nov     , Łukasz Klebanski wrote:
> Możliwe że to już było ale posiadam kamere Logitech i chciałbym ja użyć w
> Ubuntu 7.04 jak to zrobić? Jakiego oprogramowania użyć?

Nie chce nawet zgadywac ile modeli kamer internetowych wypuscil
Logitech. Znacznie istotniejsze jaki konkretnie model Ty posiadasz? Tak
na marginesie to wpisanie w google "logitech cam ubuntu" daje sporo
wynikow. Poza tym zainteresuj sie V4L (Video4Linux).

Przemek