Nieszczęsny komunikator tlen

"Paweł J." silniki1 w gazeta.pl
Nie, 4 Lis 2007, 11:12:00 GMT

Bartosz 'offtza' Gogel pisze:

> Proponuje zainstalować sobie iptraf i polookać co wchodzi i wychodzi w
> momencie logowania na sieciówkach. Z tego co mówisz (logowanie dwóch
> klientów, na dwa różne konta - jeśli dobrze zrozumiałem) problem może
> wynikać, ze zmian z sposobie komunikowania się na portach samej aplikacji.
> Oczywiście to są tylko moje domniemywania.
> Jeśli Twój router posiada możliwość ustawienia komputera w strefie DMZ,
> spróbuj to zrobić jednym i drugim i zobaczyć co się wtedy stanie na
> poszczególnych komputerach. (komputer w DMZ nie ma możliwości rozgłaszania
> pakietów po sieci LAN).
> [...]
Kolego !
Znalazłem prostszy sposób ! Zainstalowałem Pidgin. Z tym , że do tlenu
musiałem ściągnąć wtyczkę ze strony :
http://download.ubuntu.pl/_Feisty_Fawn/pidgin/2.0.2/pidgin-tlen_2.0.1-1_i386.deb

No i mam problem z głowy. Działa ! I to jak działa.....bez kombinacji na
routerze, który jest dobrze ustawiony. (do tej pory nie miałem z nim
problemów)
--

         Pozdrowienia
                                     Paweł Jędrzejewski