Suspend ok, ale tylko z palca... gdy wyzwalane czasowo - dochodzi hibernacja.

pe3no pe3no w o2.pl
Pon, 29 Paź 2007, 06:29:10 GMT

Witam,

Mam laptopa Dell Latitude 131L + Ubuntu-7.10-amd64.
Jeżeli uruchamiam "Stand By" kombinacją Fn+Esc, laptop prawidłowo
jest wstrzymywany, a po wciśnięciu przycisku zasilania, powraca do pracy.

Jeżeli jednak ustawię, że po x minutach bezczynności ma nastąpić
wstrzymanie,
to owszem - następuje ono, ale przy próbie wyjścia laptop się "budzi",
zaczynam wpisywać hasło
ale laptop po kilku sekundach zapada w hibernację.

Czy spotkał się ktoś z takim zachowaniem i znalazł rozwiązanie?
Czy należy grzebać w jakimś skrypcie? W którym?

Urządzałaby mnie także taka opcja, żeby całkowicie zlikwidować hibernację.

Z góry serdecznie dziękuję i
Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.

P.S. Szukałem na Google i niby coś znalazłem - 2 ogromniaste wątki dot.
problemów suspend/hibernate w 7.10:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux-restricted-modules-2.6.22/+bug/121653

... ale mój problem jest inny - suspend/hibernate - oba działają dobrze,
gdy są uruchamiane z klawiatury,
tyle tylko, że opcja automatycznego wstrzymywania po x minutach
bezczynności tak jakby miała
podpięty zły kod do wykonania (?)