minimalizacja NWN w gnome

Marcin Kasperski Marcin.Kasperski w softax.com.pl
Pią, 26 Paź 2007, 10:23:21 BST

> pelnoekranowa. udalo mi sie odpalic ja w okienku przez edycje pliku z
> konfiguracja, ale wolalbym jednak grac na pelnym ekranie z mozliwoscia
> minimalizacji...

Nie mam tej gry ale dawno, dawno temu z jakimś CM-em radziłem sobie
przez odpalanie osobnej sesji X-ów dla gry i przełączanie Ctr-ALt-F7
(normalny desktop) i Ctrl-Alt-F8 (gra). No, dopóki się nie wkurzyłem
i nie zacząłem tego odpalać w okienku ;-)