[OT] Re: Przedstawienie się i zapytanie

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Czw, 25 Paź 2007, 12:06:16 BST

Oczywiście, ja tu tylko sprzątam, nic nie umiem, i jestem pewnego rodzaju
żywą maskotką chłopaków, która niczym facet przebrany za kurczaka łazi w
trakcie meczu koszykarskiego i podnieca kibiców.
Moja wiedza jest niska, egzystuje w brodziku intelektualnym - dzięki temu
łechcąc ego intelektualistów.
Mój stopień niedoświadczenia dochodzi do sfery spieprzenia topicu złym
kodowaniem znaków.
Pragnę pogratulować sobie następnej osoby, która dzięki moim dewiacjom
odnośnie nawyków zaspokoiła własne ego.

Szczere ukłony.
[EOT]

--