Przedstawienie się i zapytanie

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Czw, 25 Paź 2007, 09:40:45 BST

> > Jestem nowa osobą i oczywiście mam
> > kłopoty z Ubuntu.
>
> a z google ?

Już czuję jak mnie telepie.....
To nie gra w pomidor... sorki, google... pytanie - "google" ..

> www.google.com
> pierwszy lepszy link: http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=44449

A z przekorności wrodzonej wlazłem tam.
Zdaje się że pan Paweł miał nieco inny problem - usunął sobie ikonkę,
zresztą, nawet gdyby nie to.... i tak wskazówka nie sprawdza się np.
przy mojej konfiguracji pasków[menu] (Aplikacje). Pudło.

Konkretna odpowiedź została już udzielona - nie mówię że jedynie słuszna
ale zapewne pomocna. Po kiego więc męczyć/straszyć nowicjusza googlami?

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski