Przedstawienie się i zapytanie

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 25 Paź 2007, 09:39:58 BST

On 09:42 Thu 25 Oct     , "Paweł J." wrote:
> Dzień dobry wszystkim Grupowiczom. Jestem nowa osobą i oczywiście mam
> kłopoty z Ubuntu. Czytając pismo pt. LINUX+ zainstalowałem system
> operacyjny UBUNTU. Ostatnio usiłowałem ręcznie opróżnić kosz. Zamiast
> opróżnić, usunąłem ikonę <kosz> z pulpitu. Jak ja z powrotem przywrócić
> i gdzie jej szukać ?

Jestes pewien, ze usunales ja z pulpitu a nie z panelu? Pytam bo po
pierwsze w domyslnej instalacji ikona kosza nie jest widoczna na
pulpicie a po drugie jak sie juz ja tam wrzuci to nie jest tak prosto ja
usunac ;-)
	Jesli usunales ja z panelu to kliknij na nim prawym przyciskiem
myszy wybierz "Dodaj do panelu..." i odszukaj element "Kosz".
	Jesli z kolei chcesz aby kosz pojawil sie na pulpicie to uruchom
gconf-editor (Alt + F2 i wpisz ta komende) a nastepnie wejdz w "Apps ->
Nautilus -> Desktop" i zaznacz opcje "trash_icon_visible".

Pozdrawiam
Przemyslaw Kujawski