Przedstawienie się i zapytanie

Krzysztof Mularski geek w pino.pl
Czw, 25 Paź 2007, 08:47:50 BST

Witaj ;)

Utwórz skrót kierujący do

trash:

W oknie przeglądarki plików (Nautlius) wpisz właśnie "trash:" i będziesz
miał kosz.

skrót utworz do komendy

nautilus --browser trash:

i powinno być OK. Skrót, czyli tzw. aktywator.

To taka odpowiedź na szybko, może później wymyśli mi się coś
łatwiejszego ;P

Pozdrawiam
Krzysztof Mularski
www.arahnet.org