Start bez grafiki

Marcin Kasperski Marcin.Kasperski w softax.com.pl
Wto, 16 Paź 2007, 17:53:53 BST

> (...)
> Sposób z chmod -x zalecił mi jeden z deweloperów Ubuntu.

A oba sposoby fajnie się wywalą, gdy ubuntu bardziej masowo
przejdzie z startupami na upstart-a ;-)

PS Mi najczystszym rozwiązaniem wydaje się edycja
/etc/X11/default-display-manager Np. zostawienie tego pliku
pustego. Skrypty startowe kdm, gdm itd sprawdzają tamże 'czy to ja
jestem default' i jeśli nie, nic nie robią. Zaleta tego rozwiązania to
fakt, że przy np. update kdm/gdm skrypt startowy może zostać po cichu
spatchowany, natomiast pytanie 'co ma zostać defaultowym
window-managerem' jest zadawane explicite.