Start bez grafiki

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Wto, 16 Pa╝ 2007, 19:02:44 BST

Mateusz Kijowski napisał(a):
> [ ... ]
>
> ja tam pami─Ötam, ┼╝e mo┼╝na by┼éo da─ç argument default, kt├│re w┼é─ůcza┼éo w jakich┼Ť
> tam domy┼Ťlnych runlevelach

Owszem, ale niekoniecznie to s─ů runlevele, kt├│re by┼éy pierwotnie u┼╝ywane
przez us┼éug─Ö i niekoniecznie we w┼éa┼Ťciwej kolejno┼Ťci. Czyli mo┼╝na sobie
zrobi─ç kuku. Z mana update-rc.d:
If  defaults is used then update-rc.d will make links to start the
service in runlevels 2345 and to stop the service in runlevels 016.  By
default all the links will have sequence number 20, but this can be
overridden by supplying one NN or two SS and KK arguments; a single
argument overrides the sequence number for both start and stop
links whereas a pair of arguments overrides the sequence numbers for
start and stop links, respectively.

> Kt├│ry?

Colin Watson. Patrz:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/kdebase/+bug/20917

Pozdrowienia

	Krzysiek Lichota

PS. Musz─Ö sobie zapami─Öta─ç, ┼╝eby nie odpisywa─ç wi─Öcej na pytania na
li┼Ťcie. Szkoda moich nerw├│w i czasu.

Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Name: signature.asc
Desc: OpenPGP digital signature

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl