Start bez grafiki

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Wto, 16 Pa¼ 2007, 19:02:44 BST

Mateusz Kijowski napisał(a):
> [ ... ]
>
> ja tam pamiętam, że można było dać argument default, które włączało w jakichś
> tam domyślnych runlevelach

Owszem, ale niekoniecznie to są runlevele, które były pierwotnie używane
przez usługę i niekoniecznie we właściwej kolejności. Czyli można sobie
zrobić kuku. Z mana update-rc.d:
If  defaults is used then update-rc.d will make links to start the
service in runlevels 2345 and to stop the service in runlevels 016.  By
default all the links will have sequence number 20, but this can be
overridden by supplying one NN or two SS and KK arguments; a single
argument overrides the sequence number for both start and stop
links whereas a pair of arguments overrides the sequence numbers for
start and stop links, respectively.

> Który?

Colin Watson. Patrz:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/kdebase/+bug/20917

Pozdrowienia

	Krzysiek Lichota

PS. Muszę sobie zapamiętać, żeby nie odpisywać więcej na pytania na
liście. Szkoda moich nerwów i czasu.

Name: signature.asc
Type: application/pgp-signature
Size: 254 bytes
Desc: OpenPGP digital signature

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej ubuntu-pl