maly problem z laptopem i ubuntu

Zygfryd Homonto zyghom w yahoo.co.uk
Śro, 3 Paź 2007, 07:53:55 BST

witam, jesli ktos bylby zainteresowany to podaje rozwiazanie problemu
ponizszego:

 __________________
On Mon, 1 Oct 2007 19:20:23 +0300
Zygfryd Homonto <zyghom w yahoo.co.uk> wrote:

> moze tutaj mi ktos pomoze - mam maly problemik:
> 1- sluchawki nie odlaczaja glosnikow w laptopie
> laptop to MSI GX700
> zeby bylo smieszniej: pod windowsem takiego problemu nie ma czyli
> sprawa w sofcie - czyzby juz dzis nie robilo sie gniazdek typu mini
> jack, ktore odlaczaja wewnetrzne glosniki tylko dzieje sie to
> softwarowo ?

alsy nie trzeba od nowa kompilowac - ta z dystrybucji jest ok (stan na
dzien 2007-10-03, kubuntu gutsy gibbon)
cala sprawa opiera sie o to, ze modul snd_hda_intel ma bardzo duzo
opcji zaleznych od implementacji tego chipa w roznych
laptopach/desktopach
akurat w przypadku MSI GX700 nalezy w pliku:
/etc/modprobe.d/alsa-base
dopisac na koncu:
options snd-hda-intel model=targa-2ch-dig

teraz mikser odpowiada juz rzeczywistosci (oczywista oczywistosc)

co do dalszych problemow poruszonych w poczatkowym poscie: walcze

no i najwazniejsze: DZIEKUJE za naprowadzenie mnie na wlasciwy trop :-)

--
Zygfryd Homonto
zyghom(AT)yahoo.co.uk

All new Yahoo! Mail "The new Interface is stunning in its simplicity and ease of use." - PC Magazine
http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html