maly problem z laptopem i ubuntu

Zygfryd Homonto zyghom w yahoo.co.uk
Pon, 1 Paź 2007, 17:20:23 BST

witam,

moze tutaj mi ktos pomoze - mam maly problemik:
1- sluchawki nie odlaczaja glosnikow w laptopie
laptop to MSI GX700
zeby bylo smieszniej: pod windowsem takiego problemu nie ma czyli
sprawa w sofcie - czyzby juz dzis nie robilo sie gniazdek typu mini
jack, ktore odlaczaja wewnetrzne glosniki tylko dzieje sie to
softwarowo ?
mial ktos z was taki problem ? jak z tego wybrnac ?
2-cos "nietak" z ladowaniem czy bateria:pod linuksem dziwnie sie
zachowuje bateria - raz zglasza ze jest pusta a raz ze pelna i komp
zaczyna glupiec a za jakis czas w ogole jakby jej nie bylo
tzn laptop na baterii dziala ale acpi glupieje:
 cat /proc/acpi/battery/BAT1/info
present:                 yes
design capacity:         1297 mAh
last full capacity:      12305 mAh
battery technology:      rechargeable
design voltage:          23082 mV
design capacity warning: 0 mAh
design capacity low:     0 mAh
capacity granularity 1:  1 mAh
capacity granularity 2:  1 mAh
model number:            MS-1719

serial number:

battery type:            LION

OEM info:                MSI Corp.

cat /proc/acpi/battery/BAT1/state
present:                 yes
capacity state:          ok
charging state:          charged
present rate:            unknown
remaining capacity:      unknown
present voltage:         10000 mV

z tym, ze czasem pokazuje dobrze i tu i tu

3-wbudowana kamera nie dziala  - to akurat mnie w ogole nie martwi ale
moze juz cos ruszylo w tych sprawach ?

tail /var/log/messages
Oct  1 19:15:59 baboonmsi kernel: [ 4915.032000] usb 1-2: new high
speed USB device using ehci_hcd and address 3 Oct  1 19:15:59 baboonmsi
kernel: [ 4915.172000] usb 1-2: configuration #1 chosen from 1 choice

lsusb:

  idVendor           0x0402 ALi Corp.
  idProduct          0x5602
  bcdDevice            1.00
  iManufacturer           0
  iProduct                1 USB2.0 Camera
  iSerial                 0

dzieki z gory

--
Zygfryd Homonto
zyghom(AT)yahoo.co.uk

Try the all-new Yahoo! Mail. "The New Version is radically easier to use" – The Wall Street Journal
http://uk.docs.yahoo.com/nowyoucan.html