Ubuntu 7.04, Compaq 6720s CDROM

Krzysztof Mularski :: ArahNet.org geek w pino.pl
Pią, 28 Wrz 2007, 18:14:58 BST

> Zainstalowalem Ubunut 7.04 (kernel: 20-16-i386) na laptopie HP Compaq
> 6720s i dopiero teraz zobaczylem ze CDROMow nie czyta... w ogole nie
> chce ich montowac... twierdzi ze urzadzenia /dev/hda nie ma ... no i ma
> racje, ale dlaczego? /dev/cdrom to samo ...
>
> Bootowanie plyty dziala, wiec czytnik jest OK ...ale dlaczego linux nie
> laduje mi jego obslugi?
>
> W necie szukalem, probowalem instalowac nawet sdaX (x to dowolna cyfra)
> uzywajac -t iso9660 i nic.....
>
> Na jadrze generic tez nie poszlo...

Dobra, poddaje sie - czekam na jutrzejsze wydanie 7.10 - moze wtedy
bedzie lepiej ;)

Najwiekszym boolem jest to ze instaluje Ubuntu na laptopie kumpla
ktorego nie trudno bylo namowic na rezygnacje z Vista - jesli CD nie
zacznie funkcjonowac jeszcze ucieknie do XP a dla mnie bedzie to "mision
fail" .... ;)