GRUB+Asus+Ukryta partycja - pytanko :-)

Naakoole nebeli w interia.pl
Śro, 26 Wrz 2007, 03:52:41 BST

Cezary Kuczorski pisze:
> Cześć
>
> Jestem sprzedawcą w sklepie komputerowym i z praktyki wynika żeby lepiej
> nie czyścić całego dysku, ponieważ płyty recovery które otrzymał nie
> będą później działać.
Dlaczego? Przecież płyty recovery odtwarzają obraz instalacji
fabrycznej. Takie same płyty służą w czasie produkcji do instalacji
systemu na komputerach o podobnych parametrach. Mam Toshibe i płyty
recovery dla serii A60. Po kupieniu nowego twardego dysku (większego niż
oryginalny) bez problemu przywróciłem oryginalny system. Tyle w temacie
płyt recovery.

Jeśli chodzi o partycje recovery (coś innego jak płyty recovery), to
powinna TEORETYCZNIE działać z grubem. W tryb wchodzi się po wybraniu z
gruba Windowsa wtedy można wybierać odpowiednia opcję. Tego jednak nigdy
nie testowałem, bo nie mam już dawno windowsa ;-)

Jednak goście na forum mieli ten sam problem  i sobie jakoś poradzili:
http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=538693&highlight=vista+dual+boot
Wystarczy poszperać na forum.
Pzdrw!

Fajne i smieszne. Zobacz najlepsze filmiki!

>>> http://link.interia.pl/f1bbb