GRUB+Asus+Ukryta partycja - pytanko :-)

Cezary Kuczorski kuczorskiczarek w wp.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 20:42:35 BST

Cześć

Jestem sprzedawcą w sklepie komputerowym i z praktyki wynika żeby lepiej
nie czyścić całego dysku, ponieważ płyty recovery które otrzymał nie
będą później działać. Najlepsze rozwiązanie to zrobienie obrazu systemu
własnymi siłami a później kombinowanie

Pozdrowienia

Czarek Kuczorski