Instalacja GRUBa

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 16:40:56 BST

On 17:25 Tue 25 Sep     , Andrzej Zdrodowski wrote:
> 25-09-07, Przemyslaw Kujawski <prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl> napisa艂(a):

> Nie jest to moja wypowied藕 tylko cytat z
> http://czytelnia.ubuntu.pl/index.php/2007/05/30/ubuntu-705-frywolny-fulmar-wydany/

A czytelnia Ubuntu to jaka艣 wyrocznia jest? Tym si臋 r贸偶ni mail od IM, 偶e
masz mo偶liwo艣膰 przeczytania tego co chcesz zaraz wys艂a膰. Nie wa偶ne czy
to cytat czy zdanie sklecone o w艂asnych si艂ach. Ponadto w tamtym po艣cie
nie by艂o ani s艂owem wspomniane o tym, 偶e to cytat.

P.S.
Mam pro艣b臋. Jak cytujesz maila to wycinaj to co niepotrzebne.

Przemek