Instalacja GRUBa

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 16:21:50 BST

On 17:07 Tue 25 Sep     , Andrzej Zdrodowski wrote:
> A jednak jest różnica Ubuntu 7.05 Frywolny Fulmar jest w pełni spolonizowaną
> wersją systemu 7.04 Feisty Fawn. Zawiera między innymi pełną polonizację
> systemu, kodeki do obsługi większości popularnych formatów multimedialnych

W pełni spolonizowany system zawiera m.in. pełną polonizację? Ciekawy
twór językowy ;-) Wiem, że to lista dyskusyjna użytkowników Ubuntu a nie
miłośników prof. Miodka ale w tym przypadku nie mogłem się oprzeć ;-)

Przemek