Instalacja GRUBa

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Wto, 25 Wrz 2007, 15:09:12 BST

On 15:57 Tue 25 Sep     , Jakub Palac wrote:
> Mam wielki problem, otóż zainstalowalem Ubuntu 6.10 z płyty alt. install

A nie lepiej zabrać się za 7.04 czy nawet 7.10, którego premiera ma być
już niedługo?

> i podczas uruchamiania GRUBa wyświetlil mi blad ERROR 13.

Podczas ładowania GRUBa czy systemu? Jeśli tak co przy próbie ładowania
jakiego systemu wywala Ci ten błąd no i czy masz zainstalowany więcej
niĹź jeden OS?
Przydałby się jeszcze wynik polecenia "sudo fdisk -l" oraz zawartość
pliku /boot/grub/menu.lst od linii:
## ## End Default Options ##
do:
### END DEBIAN AUTOMAGIC KERNELS LIST