Problem z gnome

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pon, 23 Lip 2007, 20:33:52 BST

On 21:21 Mon 23 Jul     , Łukasz Klebanski wrote:

>Pewno ze uciagnie grafika Intel3000. Tylko ja najwyzsza w ustawieniach
>rozdzielczosci mam 1024x768 a taka cos zniekształca obraz. Nie wiem jak
>zmienic na wyższą.

Intel GMA 3000 jest stosunkowo nowym układem graficznym więc w Ubuntu
6.10 raczej na pewno będą problemy z jego obsługą. Próbowałeś uruchomić
na tym komputerze Ubuntu 7.04?

P.S.
Coś Ci się cytowanie chyba popsuło ;-)

Przemek