Hardware4Linux

Piotr Jachacy piotr w jachacy.net
Czw, 19 Lip 2007, 21:42:25 BST

Czytając jeden z blogów(http://room-303.com/blog/), które subskrybuję
trafiłem na wpis o stronie zbierającej informacje o kompatybilności
sprzętu z Linuksem - Hardware4linux.info

Dodawać urządzenia może każdy i odbywa się w prawie zautomatyzowany sposób.

Linki:
http://hardware4linux.info/ strona projektu
http://room-303.com/blog/2007/07/19/hardware4linux/ opis po polsku

Dla Ubuntu trzeba ściągnąć pakiet .rpm i przekonwertować go do .deb.
W przypadku mojego systemu było konieczne również ściągnięcie
metapakietu lsb (możliwe, że nie trzeba wszystkich ściągać - nie chciało
mi się sprawdzać :P)

Napisałbym też na forum.ubuntu.pl, ale nadeszła oczekiwana migracja do
vBulletin :)
--

                              |   mail: piotr w jachacy.net         |
         Piotr Jachacy        | jabber: jachacy w jabber.autocom.pl |