stery do canon mp 150

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Nie, 8 Lip 2007, 17:01:55 BST

Piotr Szymczak napisał(a):

>   To ja się piszę - jednak oferuję konfigurację w  "podstawowym"
> zakresie. Może być pokój 3 osobowy z prysznicem i kuchnią nie dalej niż
> 500m od morza ;-)

To ja w zamian za miejsce nad morzem gwarantuje powtarzanie raz na 15
minut: "Stary Windows jest do bani....a wiesz, słyszałem ostatnio o
czymś takiem jak Ubuntu.....".
Może jakiś licencjat psychologii zrobi przy okazji o tym pracę :D

--
Bartosz 'offtza' Gogel
http://offtza.pl