Zlocik może?

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Sob, 7 Lip 2007, 21:54:42 BST

Maciej Chojnacki pisze:
> Tak mi coś dzisiaj przez myśl przeszło, że być może jakaś osoba z
> zacięciem organizatorskim chciałaby zorganizować Pierwszy Zlot
> Polskich Użyszkodników Ubuntu? Gdyby przeprowadzić to razem z
> forum.ubuntu.pl, to pewnie zebrałoby się spore stadko.
>
> Więc kto chce, potrafi, nie ma jeszcze wrzodów? :)

Tak się składa że ja jestem w trakcie organizowania pewnej Ubuntowej
imprezy :>
http://groups.google.pl/group/ubuntu-pl-loco/browse_thread/thread/2617e27aa3fbeec

--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ #==> KNI AE <==> CLUG <==> Ubuntu-PL <==# \-