stery do canon mp 150

emil.oppeln.bronikowski w gmail.com emil.oppeln.bronikowski w gmail.com
Pią, 6 Lip 2007, 15:52:25 BST

Moge rzucic luzna, niezwiazana uwage? Wiec tak, ja zaczalbym od znalezienia osob ktore juz troche poznaly Linuksa, a mieszkaja gdzies niedaleko. Ten caly Linux to troche oprogramowanie a troche srodowisko. Z pewnoscia znajdzie sie ktos, kto bedzie mogl pomoc Ci w rozwiazywaniu problemow.

W tych czasach we wszystkich wiekszych miastach mozna z latwoscia odszukac grupy uzytkownikow.

Oczywiscie, na listach, forach i dzieki Googlarce, mozna znalezc odpowiedzi na wszystkie pytania. Sam jednak uwazam, ze rozne zmiany latwiej wprowadzac w zycie gdy mozna do kogos zaznajomionego z problemem zadzwonic, lub zawezwac na kawe.

Moja przyjaciolka, Ilona, jest najlepszym przykladem na to. ;-)
Wyslano z BlackBerry® w Orange