Witam i od razu mam problem ;-)

Zbigniew Łęski zbl-lista w o2.pl
Sob, 30 Cze 2007, 13:18:29 BST

Piotr Kęplicz napisał(a):
> Zbigniew Łęski:

> Twój problem to Windows Mobile 5.0. Wsparcie w Linuksie... mocno takie sobie.

To już zauważyłem ;-). Niemniej są tacy, którym działa, a więc da się...

> Wymaga przebicia się przez gąszcz nieaktualnych informacji na synce.org,
> znalezienia właściwych wersji i przekompilowania 100 pakietów z SVN i ogólnie
> dużo cierpliwości.
>
> Można spróbować przestawić tryb ActiveSync na USB Serial i łączyć jak z WM
> 2003. Niektórym to się udaje.

No dobra, ale u mnie wystąpił problem zanim cokolwiek się zaczęło
łączyć. Potem pewnie trzeba będzie pogrzebać, ale na razie synce w
ogólne nie widzi portów usb komputera, ponieważ nie potrafi skorzystać z
urządzeń tworzonych aktualnie przez udev...
Na razie obszedłem problem instalując na pda programik WM5Storage -
udostępnia kartę pamięci pocketa jako zewnętrzny dysk USB - działa bez
problemu i mogę ręcznie przerzucać potrzebne pliki.

Pozdrawiam
Zbyszek