Witam i od razu mam problem ;-)

Krzysztof Lichota krzysiek w lichota.net
Pi▒, 29 Cze 2007, 20:07:31 BST

Zbigniew Łęski napisał(a):

> Dzi─Öki za odzew, ale tego posta z ubuntuforums ju┼╝ przegl─ůda┼éem. Ten myk
> z usb: zamiast /dev/ttyUSB0 działał bez pudła w przypadku synchronizacji
> z PalmOS. Niestety synce synchronizuj─ůcy z WindowsMobile po podaniu mu
> usb: krzyczy, ┼╝e nie ma takiego urz─ůdzenia i odmawia wsp├│┼épracy...

Je┼Ťli problem polega tylko na braku plik├│w urz─ůdze┼ä (a nie na problemie
z komunikacj─ů z urz─ůdzeniem), to utw├│rz po prostu te pliki r─Öcznie za
pomoc─ů: mknod /dev/ttyUSB0 x y, gdzie x i y to numery urz─ůdzenia, kt├│re
poka┼╝e ci "ls -l /dev/ttyUSB0" kiedy masz pod┼é─ůczone takowe urz─ůdzenie,
które działa (ja akurat nie mam takiego, bo bym ci podał od razu). Np.
dla "ls -l /dev/hdc" u mnie jest:
brw-rw---- 1 root disk 3, 0 2007-06-16 11:36 /dev/hda

Czyli x=3, a y=0.

HTH

	Krzysiek Lichota

Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Name: signature.asc
Desc: OpenPGP digital signature

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl