Witam i od razu mam problem ;-)

Zbigniew Łęski zbl-lista w o2.pl
Pią, 29 Cze 2007, 19:45:34 BST

On 2007-06-29, at 19:44, Maciej Chojnacki wrote:

> Dnia 2007-06-29 19:36, Zbigniew Łęski wziął i napisał:
> [ciach!]
> [ciach!]
>
> Rzuć okiem:
>
> http://ubuntuforums.org/archive/index.php/t-398767.html

Dzięki za odzew, ale tego posta z ubuntuforums już przeglądałem. Ten
myk z usb: zamiast /dev/ttyUSB0 działał bez pudła w przypadku
synchronizacji z PalmOS. Niestety synce synchronizujący z
WindowsMobile po podaniu mu usb: krzyczy, że nie ma takiego
urządzenia i odmawia współpracy...

Pozdrawiam
Zbyszek

--