Witam i od razu mam problem ;-)

Zbigniew ski zbl-lista w o2.pl
Pi, 29 Cze 2007, 18:36:14 BST

Witam wszystkich.
Listę podczytuję sobie już od dłuższego czasu. Do tej pory się
jednak nie odzywałem, ponieważ z systemem jakoś sobie radzę (Winda
już wyleciała z dysku jakiś czas temu :-) ), ale z drugiej strony
zwykle nie na tyle, żeby udzielać jakichś sensownych rad.
Teraz jednak doszedłem do momentu, w którym nie wiem jak sobie
poradzić. Problem dotyczy Ubuntu Feisty 7.04 i jak sądzę udev.
Otóż generalnie wszelkie uzywane dotychczas przeze mnie urządzenia
USB chodziły "od kopa" i bez problemu i kombinowania z czymkolwiek
(dyski, napędy, Tungsten z PalmOS, itp.). Teraz jednak wśród moich
gadżetów pojawił się PocketPC w WindowsMobile 5.0 na pokładzie.
Poczytałem trochę i stwierdziłem, że fajnie by było go móc
synchronizować z Ubuntu. Wszelkie ślady prowadziły do programu
synce, który jednak w czasie instalacji i potem przy próbie
uruchomienia żąda podania portu pod jaki podpinam pocketa. I tu
zagwozdka, bo standardowe /dev/ttyUSB* u mnie się nie tworzą.
Zamiast tego tworzy się kilka czegoś np. takiego:
/dev/usbdev3.1_ep00
/dev/usbdev3.1_ep81
/dev/usbdev3.4_ep00
/dev/usbdev3.4_ep03
/dev/usbdev3.4_ep81
/dev/usbdev3.4_ep82
No i nie mam pojęcia co z tym dalej zrobić, które wskazać jako
urządzenie dla synce, ewentualnie co zrobić, żeby jednak tworzyło
się to "standardowe"ttyUSB0"
Próbowałem już pytać o to na forum.ubuntu.pl, ale niestety bez
skutku

Pozdrawiam
Zbyszek

--
Zbigniew Łęski
http://zbigniewleski.net

Załącznik HTML został usunięty...

Wicej informacji o licie dyskusyjnej ubuntu-pl