Witam i od razu mam problem ;-)

Zbigniew úŕski zbl-lista w o2.pl
Pi▒, 29 Cze 2007, 18:36:14 BST

Witam wszystkich.
Listę podczytuję sobie już od dłuższego czasu. Do tej pory się
jednak nie odzywa┼éem, poniewa┼╝ z systemem jako┼Ť sobie radz─Ö (Winda
ju┼╝ wylecia┼éa z dysku jaki┼Ť czas temu :-) ), ale z drugiej strony
zwykle nie na tyle, ┼╝eby udziela─ç jakich┼Ť sensownych rad.
Teraz jednak doszedłem do momentu, w którym nie wiem jak sobie
poradzi─ç. Problem dotyczy Ubuntu Feisty 7.04 i jak s─ůdz─Ö udev.
Ot├│┼╝ generalnie wszelkie uzywane dotychczas przeze mnie urz─ůdzenia
USB chodziły "od kopa" i bez problemu i kombinowania z czymkolwiek
(dyski, nap─Ödy, Tungsten z PalmOS, itp.). Teraz jednak w┼Ťr├│d moich
gadżetów pojawił się PocketPC w WindowsMobile 5.0 na pokładzie.
Poczytałem trochę i stwierdziłem, że fajnie by było go móc
synchronizowa─ç z Ubuntu. Wszelkie ┼Ťlady prowadzi┼éy do programu
synce, kt├│ry jednak w czasie instalacji i potem przy pr├│bie
uruchomienia ┼╝─ůda podania portu pod jaki podpinam pocketa. I tu
zagwozdka, bo standardowe /dev/ttyUSB* u mnie si─Ö nie tworz─ů.
Zamiast tego tworzy si─Ö kilka czego┼Ť np. takiego:
/dev/usbdev3.1_ep00
/dev/usbdev3.1_ep81
/dev/usbdev3.4_ep00
/dev/usbdev3.4_ep03
/dev/usbdev3.4_ep81
/dev/usbdev3.4_ep82
No i nie mam poj─Öcia co z tym dalej zrobi─ç, kt├│re wskaza─ç jako
urz─ůdzenie dla synce, ewentualnie co zrobi─ç, ┼╝eby jednak tworzy┼éo
si─Ö to "standardowe"ttyUSB0"
Próbowałem już pytać o to na forum.ubuntu.pl, ale niestety bez
skutku

Pozdrawiam
Zbyszek

--
Zbigniew Łęski
http://zbigniewleski.net

Za┼é─ůcznik HTML zosta┼é usuni─Öty...

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl