Evolution - problemy ;(

CoSTa costa.msm w gmail.com
Sob, 9 Cze 2007, 20:32:34 BST

On 2007-06-09, at 20:51, Bartosz 'offtza' Gogel wrote:

> też, do czasu, któregoś razu ściągnąłem wersję gtk, która częściej
> pokazywała mi różnego rodzaju Exceptions niż zbieała listy. Swoją
> drogą
> długo nie patrzyłem co u nich słychać :D

Sylpheeda to polubiłem  polubiłem od pierwszego wejrzenia. Ten
program miał (ma?) potencjał. Niestety, ostatni raz, kiedy drania
używałem, wszystkie dobre pomysły rozwalały się o fatalny interfejs
(konstruowanie filtrów było co najmniej dziwne) oraz o nieco
pokręconą współpracę z antyspamiaczami.

Natomiast na Evolution to klasyczny przykład przerostu formy nad
możliwościami. Tragicznie niestabilna aplikacja. Sorry, cokolwiek
innego, byle nie ten mailer (i co tam jeszcze środku jest).

--
CoSTa
costa.msm w gmail.com | http://costa.kofeina.net