Evolution - problemy ;(

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Sob, 9 Cze 2007, 10:40:46 BST

On 07:04 Sat 09 Jun     , emil.oppeln.bronikowski w gmail.com wrote:
> Niestety, moge tylko potwierdzic doswiadczenia z Evo. To, na pierwszy
> rzut oka, bardzo dobry klient, ktory oferuje wiele konfitur. Kiedy
> jednak zacznacie go uzywac natrafiacie na rozne problemy i problemiki
> ktore skutecznie Was dobijaja.

Niestety trudno się z tym nie zgodzić.

> Jezeli chodzi o MUA to zdecydowanie najlepszym, czy tez, najbardziej
> klientowo-pocztowym programem jest mutt. Uzywam go juz prawie 10 lat i
> chyba nigdy nie spowodowal problemow.

Ja co prawda nie używam mutta tak długo jednak też nie miałem do tej
pory z nim żadnych problemów. Całkiem przyjemnie jeszcze wspominam
Sylpheeda i Sylpheed-Clawsa (teraz Claws Mail). Z Thunderbirdem,
podobnie jak z Evolution, też miałem parę niemiłych doświadczeń.
Poza tym wbrew temu co wiele osób pisze to TBird wydaje mi się być
bardzo ociężały.

Przemek