Evolution - problemy ;(

Robert Pankowecki robert.pankowecki w gmail.com
Sob, 9 Cze 2007, 07:36:30 BST

On 6/7/07, Bartosz 'offtza' Gogel <offtza w offtza.pl> wrote:
> Krzysztof Walo napisał(a):
> Dzięki Ci Panie Boże, że nigdy w życiu nie używałem Evolution, po tym co
> tu czytam, aż śmiać mi się chce - program do obsługi poczty - który
> ...ma problemy ze zliczaniem i ściąganiem poczty :]

Dobrze mówisz. Swego czasu też używałem Evolution. Świetny program,
kalendarz, filtry, wygodne czytanie, dużo przydatnych rzeczy do
czasu... W momencie jak wszystko poszło w ... i się rozsynchronizowało
po czym chciał pobrać mi kilkanaście setek wiadomości jeszcze raz z
wszystkimi załącznikami i innymi to myślałem, że to jakiś koszmar a
nie rzeczywistość. Teraz tylko kilka kont @ agregowanych przez Gmail,
który i tak zostawia wiadomości na serwerze, więc nawet jak upadną
(oby nigdy :-) ), to będe mógł sobie je pobrać :-)

Robert Pankowecki.