Ubuntu a bank BPH

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Pi▒, 8 Cze 2007, 19:49:33 BST

On 20:38 Fri 08 Jun     , Piotr Jaworowski wrote:
> Cze┼Ť─ç.
> Korzystaj─ůc by─ç mo┼╝e z ostatniej okazji na uzyskanie pomocy (cho─ç mam
> nadziej─Ö, ┼╝e ostatnia propozycja zamkni─Öcia listy jednak nie
> przejdzie) ma pytanie - czy kto┼Ť z ubuntowicz├│w korzysta z bankowo┼Ťci
> elektronicznej w banku bph?

Podejrzewam, ┼╝e po tak mia┼╝d┼╝─ůcej krytyce ze strony wielu subskrybent├│w
listy "władzuchna" wycofa się z tego pomysłu.

> Zainstalowa┼éem "ubu" rodzinie, kt├│ra ma konto w┼éa┼Ťnie w bph i niestety
> za nic nie da się wysłać przelewu. Pomimo, że java jest prawidłowo
> zainstalowana, (podobnie jak wymagany przez bank "magiczny" komponent)
> przelew nie jest realizowany i pojawia sie informacja o u┼╝yciu w
> tre┼Ťci przelewu niedozwolonych znak├│w (co oczywi┼Ťcie jest nieprawd─ů).
> Pr├│bowa┼éem pod oper─ů, firefoxem i konquerorem. Czy ja co┼Ť skopa┼éem,
> czy to ten bank tak "obsługuje" linuksa?

Kt├│rej wersji Javy u┼╝ywasz? 1.5.x czy 1.6.x? Zauwa┼╝y┼éem, ┼╝e bywaj─ů
problemy z t─ů drug─ů w systemie ING Banku ┼Ül─ůskiego, kt├│ry te┼╝ korzysta z
Javy.

Przemek
Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Desc: Digital signature

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl