Ubuntu a bank BPH

Piotr Jaworowski piotr.jaworowski w gmail.com
Pią, 8 Cze 2007, 19:38:17 BST

Cześć.
Korzystając być może z ostatniej okazji na uzyskanie pomocy (choć mam
nadzieję, że ostatnia propozycja zamknięcia listy jednak nie
przejdzie) ma pytanie - czy ktoś z ubuntowiczów korzysta z bankowości
elektronicznej w banku bph?
Zainstalowałem "ubu" rodzinie, która ma konto właśnie w bph i niestety
za nic nie da się wysłać przelewu. Pomimo, że java jest prawidłowo
zainstalowana, (podobnie jak wymagany przez bank "magiczny" komponent)
przelew nie jest realizowany i pojawia sie informacja o użyciu w
treści przelewu niedozwolonych znaków (co oczywiście jest nieprawdą).
Próbowałem pod operą, firefoxem i konquerorem. Czy ja coś skopałem,
czy to ten bank tak "obsługuje" linuksa?
PJ