Zmiany na liście dyskusyjnej

Daniel Mrzyglod dancio1 w go2.pl
Pią, 8 Cze 2007, 18:21:10 BST

Teo wrote:

> Ilość userów jest odwrotnie proporcjonalna do jakości pomocy.
> Forum w tej chwili to dżungla. Poza tym listy mailingowe subskrybują
> trochę bardziej rozgarnięci userzy.
>
> Rzadko wypowiadam się tu, ale jestem stanowczo przeciwny proponowanym
> zmianom.
> Szanuję pracę LoCo Team, ale proszę nie niszczyć grupy mailingowej
> Ubuntu-pl.

> Prezenterzy TV poszukiwani!
> Sprawdz >> http://link.interia.pl/f1aa4

zamiast likwidowac ubuntu-pl moze lepiej stworzyc ubuntu-pl-dev
Dla mnie lista ma charakter Pogotowia Ratunkowego gdzie sa ludzie o
wiekszym stażu zaznajomieni z architektura Ubuntu a wiekszosc tez
bytujaca na debianie i mozna oczekiwac wyczerpujacej odpowiedzi.
Na forum poza esejami na temat ubuntu(w czesci bdb) znaczna czesc
wypowiedzi nic nie wnosi do problemu..... wyszukiwanie forum tez w
wiekszosci przypadkow nic nie daje.

Pozdrawiam

Daniel Mrzyglod