Zmiany na liÂcie dyskusyjnej

Krzysztof Walo kwalo w o2.pl
Pi▒, 8 Cze 2007, 11:16:26 BST

Dnia 07-06-2007, czw o godzinie 16:28 +0200, Przemysław Kulczycki
napisał(a):
> Razem z Salvadhorem postanowili┼Ťmy ┼╝e lista dyskusyjna zostanie
> przeznaczona do ┼Ťcis┼éych dyskusji polskiego LoCo Teamu Ubuntu, za┼Ť pomoc
> techniczna dla u┼╝ytkownik├│w b─Ödzie si─Ö odbywa─ç tylko i wy┼é─ůcznie na
> forum.ubuntu.pl.

Przypomn─Ö tylko obecny charakter listy:
"Lista ta jest przeznaczona dla u┼╝ytkownik├│w systemu Ubuntu, kt├│rzy
chcieliby porozmawia─ç o jego rozwoju i pom├│c innym u┼╝tkownikom"

A jakie to sprawy będzie tutaj LoCo team poruszał? Nie zauważyłem,
┼╝eby┼Ťcie byli ostatnio jako┼Ť aktywni. Wi─Öszo┼Ť─ç temat├│w na li┼Ťcie to
w┼éa┼Ťnie pro┼Ťba o udzielenie pomocy.

> Dzięki temu zamierzamy powstrzymać duplikację działań i usprawnić
> przep┼éyw informacji w polskiej spo┼éeczno┼Ťci Ubuntu.

Ja osobi┼Ťcie uwa┼╝am forum za najwygodniejsz─ů metod─Ö udzielania i
uzyskiwania pomocy. Jednak na stronie domowej
(/usr/share/ubuntu-artwork/home/locales-ubuntu/index-pl_PL.html) ta
lista jest wymieniona jako jedna z form pozyskiwania pomocy. Mo┼╝e to
wprowadzi─ç zamieszanie w┼Ťr├│d nowych u┼╝ytkownik├│w.

> Lista subskrybent├│w tej listy dyskusyjnej zostanie zweryfikowana

Je┼Ťli ju┼╝ charakter listy ma si─Ö zmieni─ç, to powiniene┼Ť rozegra─ç to
inaczej:

Pod adresem:
https://lists.ubuntu.com/mailman/options/ubuntu-pl/EMAIL
Przy czym EMAIL nale┼╝y zamieni─ç na nazw─Ö sojego adresu, z zast─ůpionym
znakiem @ przez %40.

W moim przypadku wygl─ůda to tak:
https://lists.ubuntu.com/mailman/options/ubuntu-pl/kwalo%40o2.pl

Po wpisaniu has┼éa osoby niezainteresowane mog─ů si─Ö z listy wypisa─ç. W
ten spos├│b ci, kt├│rych sprawy LoCo teamu nie dotycz─ů mogliby sami
opu┼Ťci─ç list─Ö, a "lustratorom" zaoszcz─Ödzi┼éoby to czasu, bo nie
musieliby "weryfikowa─ç listy".

Je┼Ťli ju┼╝ zamierzacie zmieni─ç charakter listy, to poza "lustracj─ů"
powinni┼Ťcie jeszcze par─Ö rzeczy zmieni─ç:
* Stron─Ö startow─ů Ubuntu i wykre┼Ťli─ç stamt─ůd list─Ö jako form─Ö
uzyskiwania pomocy

Chyba ┼éatwiej Wam b─Ödzie za┼éo┼╝y─ç odr─Öbn─ů list─Ö dla LoCo.

Pozdrawiam,
Krzysztof Walo
Za┼é─ůcznik, kt├│ry nie by┼é tekstem zosta┼é usuni─Öty...
Desc: To jest =?UTF-8?Q?cz=C4=99=C5=9B=C4=87?= listu
	podpisana cyfrowo

Wiŕcej informacji o liÂcie dyskusyjnej ubuntu-pl