BERYL jest a jakoby go nie było

Pjetja pjetja1 w gazeta.pl
Pią, 8 Cze 2007, 00:01:24 BST

Witam wszystkich. Mam taki problem dotyczacy beryla podczas jego
instalacji korzystałem z tego poradnika
http://forum.ubuntu.pl/viewtopic.php?t=24919&highlight=beryl
instalacja owszem sie powiodła ale po restarcie straciłem X'y.
Potem troche poczarowałem i udało mi się je odzyskać tylko problem
polega na tym że nie odpala mi sie beryl przy starcie ststemu.
Owszem po starcie jest ikona beryla koło zegara ale nie moge np.
ustawić beryla jak Menadzera okien i nie ma żadnej reakcji
przystarcie tzn. nie pokazuje sie logo(intro) beryla podczau
uruchamiania systemu. Powiedzcie mi co jest nie tak BLAGAM ;/

Opole - Miasto Bez Granic.
http://www.opole.pl - tu znajdziesz nowe miejsca, nowe mozliwosci, nowe inspiracje...