Zmiany na licie dyskusyjnej

Przemyslaw Kujawski prkujawski w tyszkiewicz.edu.pl
Czw, 7 Cze 2007, 18:54:32 BST

On 19:31 Thu 07 Jun     , Przemysław Kulczycki wrote:

> Dla ciebie - tak, ale dla 19000 użytkowników zarejestrowanych na forum -
> nie. Na liście dyskusyjnej zaś mamy 400 osób.

Te 400 osób na liście mailingowej aż tak bardzo wam przeszkadza? Tak na
marginesie to od kiedy większość ma rację? Skąd wziął się ten pomysł?
Jakoś nie słyszałem żeby ktoś tu narzekał, że praca jest dublowana itp.
Czy to, iż większośc woli Gnome/KDE oznacza, że trzeba zlikwidować XFCE?

> I gdzie szybciej można znaleźć pomoc?
> Gdzie można łatwiej ją znaleźć? (-> wyszukiwanie w archiwum)
> Gdzie można ściągać mniej zbędnych danych dzięki odwiedzaniu tylko
> interesujących nas wątków?
> Gdzie wszystko jest bardziej poukładane?

Tak szczerze to korzystam zazwyczaj z google i o ile mnie pamięć nie
myli to częściej satysfakcjonującą odpowiedź uzyskiwałem w archiwach
list mailingowych.

Przemek