Zmiany na liście dyskusyjnej

Przemysław Kulczycki przemekkulczycki w gmail.com
Czw, 7 Cze 2007, 18:31:25 BST

Przemyslaw Kujawski pisze:

> Ja np. w ogóle nie korzystam z forum bo dla mnie jest to niewygodna
> forma komunikacji.

Dla ciebie - tak, ale dla 19000 użytkowników zarejestrowanych na forum -
nie. Na liście dyskusyjnej zaś mamy 400 osób.
I gdzie szybciej można znaleźć pomoc?
Gdzie można łatwiej ją znaleźć? (-> wyszukiwanie w archiwum)
Gdzie można ściągać mniej zbędnych danych dzięki odwiedzaniu tylko
interesujących nas wątków?
Gdzie wszystko jest bardziej poukładane?
--
-\ Przemek Kulczycki <--> Azrael Nightwalker /-
-/ #==> KNI AE <==> CLUG <==> Ubuntu-PL <==# \-