Zmiany na liście dyskusyjnej

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Czw, 7 Cze 2007, 18:30:33 BST

Przemyslaw Kujawski napisał(a):
> Ja np. w ogóle nie korzystam z forum bo dla mnie jest to niewygodna
> forma komunikacji.

ja się dowiedziałem o forum, właśnie dzięki temu wątkowi.

Przepraszam bardzo, że ośmielam się odzywać w tej sprawie nie będąc
członkiem LoCo Team,
ale IMHO jeśli już musicie coś zmieniać, a jesteście że tak powiem
'guru' w tym momencie, to zostawcie
mailing - tak jak jest - w spokoju, a dorzućcie sobie własną, nową, pod
innym adresem listę na użytek LoCo.
Nie chce przypominać, że wasze działanie jest destrukcyjne nawet na
historię tej listy, że niby wszystkie
wątki zamieszczone na tej liście i spozycjonowane w przeglądarkach będą
teraz wskazywały na LoCO??
Litości Panowie. Chyba woda sodowa uderzyła Wam do głowy.
Pomastachujcie sobie gdzie indziej, a to miejsce zostawcie w
spokoju....no bez jaj....błagam.

PS. Nie mam nic przeciwko forum, chociaż w większości przypadków
korzystam z takich miejsc w momencie kiedy
odeśle mnie do nich google. Chociaż w pierwszej kolejności korzystam
zawsze z linków to list mailingowych (z racji bardziej zaawansowanej [z
reguły] obsługi klienta :]); i uważam,
że jeśli dokonacie tego kroku zostanie poważnie naruszona karma team
liderów.