Evolution - problemy ;(

Bartosz 'offtza' Gogel offtza w offtza.pl
Czw, 7 Cze 2007, 14:18:43 BST

Krzysztof Walo napisał(a):

> Podejrzewam, że jest on spowodowany zbyt dużą liczbą listów na serwerze.
> Miałem to samo, ale ustawienie, aby Evolution kasował listy zaraz po
> ściągnięciu załatwia sprawę.
>
> Proponuję zalogować się na skrzynkę przez przeglądarkę i usunąć wszytkie
> przeczytane listy w skrzynce i odznaczyć opcję zachowywania listów na
> serwerze w ustawieniach konta w Evolution.

Dzięki Ci Panie Boże, że nigdy w życiu nie używałem Evolution, po tym co
tu czytam, aż śmiać mi się chce - program do obsługi poczty - który
...ma problemy ze zliczaniem i ściąganiem poczty :]

mutt mutt uber alles!

--
Bartosz 'offtza' Gogel
http://offtza.pl