pamieciozerny 7.04?

Krzysztof Walo kwalo w o2.pl
¦ro, 6 Cze 2007, 01:18:45 BST

Dnia 03-06-2007, nie o godzinie 16:55 +0200, Paweł Kolankowski
napisał(a):
> a moze jestem odosobnionym przypadkiem...
>
> nie wiem czy tak jest odkad zainstalowalem 7.04 bo coraz mniej siedze
> przy komputerze i dopiero niedawno zwrocilem na to uwage. po kilku
> godzinach uzywania wszystkie procesy zaczynaja pochlaniac coraz wiecej
> pamieci. 30mb na gnome-panel, czy chocby 6mb dla zwyklego trashapplet
> - cos jest nie tak. bywa ze compiz wciaga tyle co firefox ;)
>
> 6-8 godzin i odechciewa sie uzywac takiego systemu :/ a wystarczy sie
> wylogowac, zalogowac ponownie i znowu wszystko smiga jak powinno -
> oczywiscie do czasu.

> [...]
Być może masz dodany jakiś dziwny aplet, który połyka coraz to więcej
pamięci?

Możesz uruchomić np. gnome-panel pod kontrolą narzędzia valgrind.
Pozwoli ono zlokalizować wycieki pamięci (jeśli są jakieś). Poszukaj też
na launchpad, czy ktoś nie zgłaszał podobnego problemu:
https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+bugs?field.searchtext=leak&orderby=-importance&search=Search&field.status%3Alist=Unconfirmed&field.status%3Alist=Confirmed&field.status%3Alist=In+Progress&field.status%3Alist=Needs+Info&field.status%3Alist=Fix+Committed&field.assignee=&field.bug_reporter=&field.omit_dupes=on&field.has_patch=&field.has_no_package=